Vragen? Wij horen graag van je!

Wij vinden het leuk om met je in contact te komen. Wees dus geen vreemde en gebruik onderstaand contactformulier of onze gegevens hiernaast om contact met ons op te nemen. Je kunt ons ook vinden, volgen en contacteren via social media!

Openingstijden klantenservice
Onze klantenservice is op werkdagen op de volgende tijdstippen bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag
9:00 – 12:00 uur
Zaterdag, Zon- en Feestdagen
Gesloten

Contact
Office (op afspraak)
Kruisweg 609
2132 NA Hoofddorp
(+31)85 – 06 53 687
info@aandelenacademie.nl

KvK: 61793566
BTW-nummer: NL854491120B01

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik opzeggen?

Dat zouden we heel jammer vinden! Bij ons kun je dagelijks opzeggen met een simpele e-mailberichtje naar de klantenservice. Wij verwerken een opzegging binnen 2 werkdagen.

Ik heb geen kennis over de beurs en beleggen, kan ik trainingen volgen?

Ja, jij kunt elke training naar keuze volgen op eigen tempo. Je hebt geen diploma’s of voorkennis nodig. Wij nemen alles met je door, stap voor stap. Ook met al je vragen kun terecht bij de klantenservice.

Heb ik veel kapitaal nodig of kan ik met een klein bedrag beginnen?

Je kunt al beginnen met €100. We raden je aan om niet meer dan 30% van je spaarrekening in te zetten.

Wanneer krijg ik toegang tot de online academie?

Je krijgt meteen na betaling toegang tot de online academie. Je kunt alle trainingen terugvinden in de online academie.

Moet ik een account aanmaken?

Ja, met jouw account heb je namelijk meteen toegang tot alle trainingen en de community.

In welke talen zijn de trainingen te volgen?

Op dit moment zijn alle trainingen in het Nederlands te volgen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

14 dagen na aankoop wordt er geen restitutie meer verleend. Daarnaast zijn alle lidmaatschappen, dagelijks opzegbaar.

Kan ik later van lidmaatschap veranderen?

Natuurlijk is dat mogelijk. Laat het ons weten via een e-mailbericht.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

Betaling van het abonnementsgeld dient voorafgaand aan elke abonnementsperiode plaats te vinden. Wanneer u zich via de website aanmeldt doet u een eenmalige betaling per iDEAL. Deze betaling dient ter identificatie. Alle betalingen daarna verlopen via een automatische incasso.

Mijn vraag is nog niet beantwoord, wat nu?

Stel je vraag aan onze klantenservice: info@aandelenacademie.nl